

باشگاه فیروزه ای، باشگاه مشتریان همراه اول
مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با طی مراحل زیر در باشگاه فیروزه ای عضو شده و از جوایز و خدمات آن بهره مند شوند.
جوایز و مصرف امتیاز
اعضای باشگاه فیروزه ای می توانند با استفاده از امتیازات جمع آوری شده، اقدام به انتخاب و فعالسازی جوایز نمایند.
کلیه مشترکین همراه اول با دانلود اپلیکیشن همراه من و عضویت رایگان در آن، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه ای می شوند. فقط کافیست پس از ورود به سامانه همراه من، وارد بخش باشگاه فیروزه ای شده و با مصرف امتیازات خود از جوایز متنوع برخوردار شوند.
طرح ها و کمپین ها
اعضای باشگاه فیروزه ای می توانند با شرکت در طرح ها و کمپین های دوره ای و مناسبتی، از جوایز متنوع برخوردار گردند.
نیاز به راهنمایی دارید؟
-
چگونه میتوان در باشگاه فیروزه ای عضو شد؟
مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند به اپلیکیشن یا وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نمایند و با عضویت در همراه من، به طور خودکار عضو باشگاه فیروزه ای شوند.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه میتوان در باشگاه فیروزه ای امتیاز کسب کرد؟
موارد امتیاز آور در باشگاه فیروزه ای عبارتند از:
- ثبت نام در باشگاه فیروزه ای، 20 امتیاز
- هر 1000 تومان پرداخت قبض یا شارژ سیم کارت، 1 امتیاز
- دعوت از دوستان، 20 امتیاز
- ثبت نام سیم کارت های دائمی تا سه ماه از تاریخ فعال سازی، 50 امتیاز
- ثبت نام سیم کارت های اعتباری تا سه ماه بعد از فعال سازی، 10 امتیاز
تا 48 ساعت پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز مربوط به آن در بخش امتیازگیری لحاظ میگردد و اعضای باشگاه تا یک ماه فرصت دارند جهت دریافت امتیاز خود به این بخش مراجعه و با انتخاب دکمه "دریافت امتیازات"، امتیاز خود را دریافت نمایند.
پس از گذشت یک ماه، امتیاز مربوط به پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت نیست.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
امتیازگیری در باشگاه فیروزه ای چگونه است؟
تا 48 ساعت پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز مربوط به آن در بخش امتیازگیری لحاظ میگردد و اعضای باشگاه تا یک ماه فرصت دارند جهت دریافت امتیاز خود به این بخش مراجعه و با انتخاب دکمه "دریافت امتیازات"، امتیاز خود را دریافت نمایند.
پس از گذشت یک ماه، امتیاز مربوط به پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت نیست.
امتیاز مربوط به دعوت از دوستان، ثبت نام سیم کارت جدید و ثبت نام در باشگاه فیروزه ای، به صورت خودکار به شما تعلق میگیرد.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
آیا استفاده از امتیازات باشگاه فیروزه ای محدودیت زمانی دارد؟
امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی میشود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 95 در صورت عدم استفاده در پایان سال 96 منقضی می گردد.)
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
تاریخ انقضای استفاده از امتیازات باشگاه فیروزه ای چه زمانی است؟
امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی میشود. (به عنوان مثال تمامی امتیازات کسب شده در سال 95 در صورت عدم استفاده در پایان سال 96 منقضی می گردد.)
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه میتوان از امتیازات باشگاه فیروزه ای استفاده کرد؟
پس از ورود به اپلیکیشن یا وبسایت همراه من، به بخش باشگاه فیروزه ای مراجعه کنید و از بین گروه های مختلف جوایز (مخابراتی، فیزیکی، کدتخفیف و .... )، جایزه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر امتیاز شما برای دریافت آن جایزه کافی باشد، با انتخاب آن ، از امتیازات شما کسر شده و جایزه به شما تعلق می گیرد.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه می توان از امتیاز خود در باشگاه فیروزه ای مطلع شد؟
برای اطلاع از امتیاز باشگاه خود #38*10* را شماره گیری نمایید و یا با مراجعه به اپلیکیشن یا وب سایت همراه من و ورود به بخش باشگاه فیروزه ای از امتیاز خود مطلع شوید.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه دوستان خود را به عضویت در باشگاه فیروزه ای دعوت کنیم؟
از طریق اپلیکیشن یا پرتال همراه من، می توانید وارد باشگاه فیروزه ای شده و با انتخاب دکمه دعوت از دوستان لینک عضویت در باشگاه فیروزهای را برای دوستان خود ارسال نمایید، اگر شخصی که لینک دعوت از دوستان را دریافت نموده، از قبل عضو باشگاه فیروزه ای نباشد و از طریق لینک ارسالی در باشگاه فیروزه ای عضو گردد، 20 امتیاز به شما تعلق می گیرد.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چرا گاهی با وجود دعوت از دوستان، امتیاز مربوطه به اعضا تعلق نمی گیرد؟
تنها در صورتی امتیاز دعوت از دوستان را دریافت می کنید که، شخصی که لینک دعوت از دوستان را برای وی ارسال می کنید، از قبل عضو باشگاه فیروزه ای نباشد و از طریق لینک ارسالی در باشگاه فیروزه ای عضو گردد.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
نحوه فعال سازی کارت هدیه باشگاه فیروزه ای چگونه است؟
پس از عضویت در باشگاه فیروزه ای از طریق وبسایت یا اپلیکیشن همراه من به آدرس my.mci.ir، با شماره گیری کد زیر، امتیاز هدیه به امتیازات باشگاه فیروزه ای شما اضافه می شود:
# کد فعالسازی کارت هدیه*131*10*
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
جوایز باشگاه فیروزه ای؟
در باشگاه فیروزه ای جوایز متنوعی وجود دارد. اعضا میتوانند با مصرف امتیازات خود، جایزه مورد نظر را دریافت نمایند. این جوایز عبارت است از:
-
اینترنت شامل بسته های اینترنت با زمان و حجم متفاوت
-
پایه شامل بسته های مکالمه و پیامک، اعتبار درون شبکه و ...
-
کالای دیجیتال شامل مودم و ....
-
کدهای تخفیف شامل تخفیف بازدید از مراکز تفریحی، خرید بلیط، رزرو هتل، خرید از فروشگاه های آنلاین و ....
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
-
در صورت ناموجود بودن جوایز باشگاه فیروزه ای چه باید کرد؟
جوایز موجود در باشگاه فیروزه ای دائمی نیستند. گاهی ممکن است برخی از جوایز برای مدتی ناموجود یا به طور کلی حذف گردد، در این صورت امکان انتخاب از میان سایر جوایز باشگاه وجود دارد.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
در صورت فراموشی کد تخفیف دریافتی از باشگاه فیروزه ای چه باید کرد؟
در باشگاه فیروزه ای، به بخش «جوایز من» مراجعه نمایید و از میان لیست جوایزی که از باشگاه دریافت کرده اید، کد تخفیف را بیابید.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه از سوابق مصرف امتیاز در باشگاه فیروزه ای مطلع شویم؟
در باشگاه فیروزه ای، به بخش «گزارش امتیازات» مراجعه نمایید. در این بخش می توانید همه تراکنش هایی که در باشگاه انجام داده اید را مشاهده نمایید.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
چگونه لیست جوایزی که تاکنون از باشگاه دریافت کرده ام را ببینم؟
در باشگاه فیروزه ای، به بخش «جوایز من» مراجعه نمایید.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
پس از خرید دانگل (مودم) از باشگاه فیروزه ای، چگونه میتوان برای دریافت محصول پیگیری کرد؟
در زمان خرید، کد رهگیری به ایمیل فرد فرستاده میشود، با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس newtracking.post.ir و وارد نمودن کد رهگیری، میتوان به صورت آنلاین وضعیت مرسوله پستی را پیگیری نمود.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید. -
نحوه شرکت در قرعه کشی باشگاه فیروزه ای؟
در باشگاه فیروزه ای به صورت دوره ای قرعه کشی هایی برگزار می شود که در آن اعضا میتوانند به ازای مصرف تعداد مشخصی امتیاز شانس شرکت در قرعه کشی دریافت نمایند. هرچه اعضا امتیاز بیشتری جهت شرکت در قرعه کشی مصرف نمایند، شانس برنده شدن آن ها نیز افزایش میابد.
جهت شرکت در قرعه کشی به بخش قرعه کشی در باشگاه فیروزه ای مراجعه فرمایید.
از این بابت متأسفیم. در صورت تمایل مشکل را با ما در میان بگذارید.
باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزهای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین جهت ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است. در باشگاه فیروزه ای امکان عضویت رایگان برای همه مشترکین همراه اول فراهم است.